Úvodní strana >
Projekt Educa - moderní vzdělávání pro pracovníky škol v Ústeckém kraji
ASISTA, s.r.o. byla společně se společností RENTEL, a.s. partnerem projektu EDUCA - moderní vzdělávání pro pracovníky škol v Ústeckém kraji, který byl realizován občanským sdružením GENESIA od 1.8.2008 do 31.7. 2012. Podrobnosti o projektu EDUCA naleznete na webových stránkách projektu www.educaweb.cz.
ASISTA, s.r.o. byla jako partner projektu zodpovědná za následující činnosti a aktivity:
Odborná podpora přednášejícím a tutorům při zpracování obsahu výukových modulů, didaktický dohled nad zpracováním jednotlivých modulů, odborné vedení tutorů, odborný a technický dohled nad nad realizací prezenčních seminářů a workshopů eLearningových kurzů, odborná asistence členům cílové skupiny, kontakt s účastníky kurzů během samostudia, odpovědnost za průběžné vyhodnocování výsledků vzdělávacích aktivit, zajištění přenosu aktuálních informací a požadavků cílových skupin k zástupcům koordinačního týmu, kompetence při dílčích změnách harmonogramu vzdělávacích aktivit/akcí projektu, podíl na řízení projektu a evaluaci výsledků projektu.
Administrativní a asistentská práce, evidence dokladů, administrativní podpora v rámci seminářů a eLearningových on line kurzů. Spolupráce při organizaci prezenčních setkání, workshopů, exkurzí.
Zpracovávala podklady pro jednání týmů vztahující se k účetní evidenci, evidenci průběhu aktivit souvisejících s projektem a aktivit vztahujících se k partnerským vztahům spolupracujících subjektů. Zajistila sběr a evidenci výkazů práce.
Zajišťovala běžné administrativní úkony související s realizací projektu jako je kopírování, faxování, vyřizování pošty, telefonické vyřizování aktivit, koordinace dílčích aktivit harmonogramu ve vztahu ke koordinačnímu týmu a partnerům.
Podílela se na přípravách podkladů pro výběrová řízení Expertní činnost spojená s přípravou a provozem LMS systému EDEN, zajišťujícího realizaci všech eLearningových on line kurzů implementovaných v projektu tj. odborná asistence tutorům při zpracování jednotlivých modulů, správa systému a serverů, zhotovování pravidelných reportů o vstupech účastníků do modulů, poskytování zpětné vazby tutorům o plnění úkolů studentů v systému, řešení technických problémů během provozu, asistence při administraci on line kurzů tutorem, setkání v rámci expertní skupiny, podíl na technické přípravě výukových CD romů a na hodnocení vzdělávacích aktivit.
Realizovala činnosti odborného charakteru jako např. dohled a odborné konzultace při přípravě obsahu eLearningových kurzů, příprava zadávací dokumentace VŘ, jednání s tutory a externími spolupracovníky, autorizace obsahu, expertní práce na metodologické linii vzdělávacího obsahu, spolupráce na monitoringu potřeb cílové skupiny, vyhodnocení výsledků průběžných hodnocení, koordinace a organizace prezenčních setkání a workshopů, exkurzí, kontrola odbornosti lektorského týmu, koordinace vzdělávacích aktivit projektu, dohled nad plněním vzdělávacích cílů projektu, pedagogický dohled nad realizací vzdělávacích aktivit, konzultace při výběru účastníků projektu z řad cílových skupin, dohled nad dodržováním odborných požadavků při výrobě výukových CD a pracovních sešitů, aktivní činnost v rámci řídících struktur projektu zejména činnost v koordinačním týmu a expertní skupině apod.